Din spusele celor de la Evenimentul zilei, aflăm că Dacia, cel mai cunoscut brand românesc în ultima perioadă, peste hotare, trage grupul Renault după ea. Astfel, vânzarile de Dacii au crescut cu 15,9 % în august, fiind singura maşină a grupului Renault-Dacia-Nissan care a avut un scor pozitiv.
Cine ar fi crezut că mult-hulitul Logan, şi fratele mai mic-Sandero, cu motoarele alea ale lor de 55, 80 si 105 cai putere, reuşesc să tragă după ei limuzine ca Laguna, SUV-uri ca Pathfinder sau jucărioare ca Symbol. O fi Loganu’ urât, consumă cam mult-ăla pe benzină, nu e făcut tocmai din cele mai scumpe materiale, dar oferă confortul, fiabilitatea şi dotările de care are nevoie omul de rând. Ce maşină de 11 000 de euro cunoaşteţi care să ofere tot ceea ce oferă Loganul? Românii aşa au fost tot timpul: dacă e românesc, e prost. Iată că nu e aşa. Ca dovadă, cifrele şi notorietatea pe care şi-a câştigat-o "cutia pe roţi" pe nume Logan. Personal, sunt un fan al brandurilor româneşti de calitate. Şi Dacia a dovedit că face lucruri de calitate.
Leave a Reply